Sajnos nem. A Tonalli a Tectona Grandis Kertberendezés online kerti bútor kínálata. Kizárólag itt, a weboldalon tudod megnézni kerti bútorainkat és informálódni róluk.
Hogyan tudok rendelni?
A vásárlás történhet regisztrációval vagy regisztráció nélkül is. Miután a kosárba helyezted a megvásárolni kívánt termékeket, meg kell adnod adataidat a megrendelés lezáráshoz. Ezen a ponton tudsz vendégként vásárolni, vagy többféle regisztrációs lehetőséggel is élhetsz (klasszikus regisztráció az oldalon, gmail fiókos, stb). Abban az esetben, ha utalással kívánsz fizetni, elküldjük részedre a díjbekérőt, amennyiben viszont az azonnali bankkártyás fizetést választod, átirányítunk a Barion fizetési felületére. Webshopunk minden dokumentumot (díjbekérő, számla, megrendelés visszaigazolás, szállítási információk) email-ben küld el a részedre.
Tudom-e módosítani a rendelésemet?
A megrendelésedet módosítani nem, csak törölni tudod. Utóbbit is csak abban az esetben, ha a termék még nem érkezett meg raktárunkba. Amennyiben valamilyen adatot helytelenül adtál meg, vagy már nem tudod törölni a rendelést, kérlek e-mail-ben vedd fel a kapcsolatot velünk a rendeles@tonallli.hu email címen.
Hogyan és meddig tudom a számlát módosíttatni, ha rossz adatokat adtam meg fizetéskor?
Ilyen esetben, kérlek írj nekünk a rendeles@tonalli.hu email címre. A számlák módosítására maximum a számla kiállítását követő 30 napon belül van lehetőség.
Mikor kapom meg a számlát? Utólag kérhetek számlát cégre?
A számlát a fizetést követően rendszerünk azonnal elküldi a részedre. Barionos fizetés esetén a sikeres fizetést követően pár percen belül, utalásos fizetés esetén a beérkezett összeg feldolgozását követően azonnal, de maximum az utalást követő 2 munkanapon belül. A számlák módosítására maximum a számla kiállítását követő 30 napon belül van lehetőség.
Mit tegyek, ha rossz szállítási címet adtam meg?
A megrendelésedet módosítani nem tudod. Amennyiben valamilyen adatot helytelenül adtál meg, kérlek e-mail-ben vedd fel a kapcsolatot velünk a rendeles@tonallli.hu email címen.
Mi tegyek, ha rossz számlázási címet adtam meg?
A megrendelésedet módosítani nem tudod. Amennyiben valamilyen adatot helytelenül adtál meg, kérlek e-mailben vedd fel a kapcsolatot velünk a rendeles@tonallli.hu email címen. A számlák módosítására maximum a számla kiállítását követő 30 napon belül van lehetőség.
Hogyan tudok fizetni az oldalon?
Barion-on keresztüli azonnali bankkártyás fizetésre és három munkanapon (72 óra) belüli banki átutalásra van lehetőséged. Utóbbi esetében elküldjük neked a díjbekérőt, ami alapján el tudod indítani az utalást.
Mennyi időm van átutalni a rendelés összegét, ha a banki átutalást választottam?
A megrendelés leadásától számított maximum 72 óra áll rendelkezésedre. Amennyiben ez idő alatt nem történik meg az utalás, töröljük a megrendelésed és szabad készletre helyezzük vissza az általad megvásárolni kívánt termékeket. A Tectona Hungary Kft alábbi bankszámlaszámaira tudsz fizetni utalással: K&H: 10400872-50526686-55711001 MBH: 10300002-13257423-00014909
Hogyan tudom átvenni a termékeket?
Tonalli kínálatunkat kizárólag házhozszállítás útján tudod átvenni. A házhozszállítást nem klasszikus futárszolgálat végzi. A bútorok raklapon érkeznek meg hozzád, az ingatlan első ajtóján/kapuján belül teszik le a szállítók. Az átvétel időpontjáról e-mailben küldünk ki értesítést. Továbbá neked kell gondoskodnod az összeszerelésről, valamint a raklapról és a visszamaradt csomagolásról. Kérjük, ha teheted szelektíven szabadulj meg ezektől. Nem szerettünk volna riasztó házhozszállítási díjakkal élni, így ebben a formában tudtuk optimalizálni a termékek értékéhez a szállítás díját. A szállítás értékhatárhoz kötött és kizárólag Magyarország határain belülre érvényes. Jelenleg külföldi szállításra nincs lehetőség.
Kivel tudok kommunikálni, ha a kiszállítással kapcsolatban van kérdésem: pl. késnek a szállítók, nem leszek otthon, stb?
Sajnos nem tudjuk előre megmondani neked, hogy az árut melyik sofőr szállítja majd, így ezeket az igényeket a szállítási információkat tartalmazó e-mailben feltüntetett elérhetőségeken kell jelezned a szállító cég felé. Trans Hungária Kft. (székhely: 2051 Biatorbágy, Erdőalja utca 6., cégjegyzékszám: 13-09-172237)
Mennyibe kerül a kiszállítás?
A szállítási költség a vásárlás értékétől függően az alábbiak szerint alakul.
Vásárlás értéke
Szállítási költség
250 000 Ft-ig
10 000 Ft
500 000 Ft-ig
15 000 Ft
800 000 Ft-ig
20 000 Ft
1 500 000 Ft-ig
25 000 Ft
1 500 000 Ft felett
ingyenes
Milyen szállítási határidővel számoljak?
A rendelés teljesítésének várható időpontjáról emailen értesítést küldünk részedre. Általános teljesítési határidő az azonnal elérhető termékek esetén – a megrendelés összegének beérkezésétől függően – a visszaigazolástól számított maximum 5 munkanap.
Külföldre is kérhetek szállítást?
Külföldi szállításra nincs lehetőség. Jelenleg a kiszállítás csak Magyarország területén belül lehetséges.
Mit tudok kezdeni a csomagolással?
Nem szerettünk volna riasztó házhozszállítási díjakkal élni, így a visszamaradt csomagolást neked kell elszállítani. Miután megérkezik hozzád a termék, többféle csomagolási hulladék is marad majd utána (papír, karton, műanyag, fa raklap). A legtöbb, amit tehetsz, az, hogy ezeket szelektív hulladékgyűjtőkbe viszed el. Felhívjuk figyelmedet arra is, hogy a 14 napos elállási lehetőséggel abban az esetben tudsz élni, ha a termék eredeti csomagolását megtartod, hiszen csak abban van lehetőséged a bútort visszaküldeni és visszamondani a rendelésed.
Mit jelent a várható szállítás?
A kerti bútor piac egy szezonális piac, így termékeinket igyekszünk még a kora tavaszi hónapokban érkeztetni a raktárba. A weboldalon látható mennyiségek és várható szállítási időpontok az általunk legkörültekintőbben meghatározott dátumok. Természetesen logisztikai okok miatt pár hét csúszás előfordulhat. Amennyiben nem azonnal elérhető terméket vásárolsz, jelezzük feléd a szállítás várható dátumát a weboldalon, és lefoglaljuk neked az érkező készletről a terméket, ami virtuálisan azonnal a tiéd. Amint a termék megérkezik a raktárba, azonnal szállítjuk is neked.
Mit tegyek, ha sérült csomagolásban érkezik a termék?
A megrendelt termék átvételekor a Vásárló felelőssége ellenőrizni a termék minőségét, csak a kifogástalan minőségű terméket vagy köteles átvenni. Ha a termék csomagolásán sérülés észlelhető, feltétlenül szükséges a kiszállítóval felvenned a rongálódásról a jegyzőkönyvet, (írásos és fényképes dokumentáció) vagy azonnal vissza is utasíthatod az áru átvételét.
Mit tegyek, ha a csomagolás sértetlen volt, de kibontáskor mégis sérülést észleltem?
Ha a termék csomagolásán sérülés nem volt észlelhető, de a kibontás során mégis tapasztalsz minőségi problémát, mindenképpen még a kicsomagolás fázisban készült fotók alapján tudjuk azt megvizsgálni. Már összeszerelt állapotban, vagy a teraszon berendezve nem garantálható felénk sem, hogy a termék nem a szerelés vagy telepítés során sérült meg. Minden esetet egyedileg fogunk kivizsgálni. Kérlek ilyen esetben a megrendelés számát és a hibáról készített fotókat küldd el a rendeles@tonalli.hu e-mail címre.
Ha valami baleset történik a bútorommal mire számíthatok?
Természetesen gyakran előfordul, hogy a termék vásárlását követően mi magunk okozunk sérülést a bútoron, vagy viharkárt szenvednek a termékek. Szeretnénk ezeket a problémákat megoldani, így arra kérünk, hogy ilyen esetben küld el nekünk a rendeles@tonalli.hu e-mail címre a rendelési azonosítóval együtt, hogy milyen kár keletkezett, miben kéred a segítségünket, és mellékelj képeket is a sérülésről.
Mi történik, ha mégsem felel meg számomra a bútor?
Felhívjuk figyelmedet, hogy a 14 napos elállási lehetőséggel abban az esetben tudsz élni, ha a termék eredeti csomagolását megtartod, hiszen csak abban van lehetőséged a bútort visszaküldeni és visszamondani a rendelésed. A 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 20. §-a szerint megillet az indokolás nélküli elállás joga. Az elállási vagy felmondási jogod az átvétel napjától számított 14 napon belül gyakorolhatod. Az elállási és felmondási jogod gyakorolhatod a honlapon található elállási nyilatkozat-minta felhasználásával; vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, melyet a rendeles@tonalli.hu email címre kell eljuttatnod. A visszatérítendő összeget az általad igénybe vett fizetési móddal megegyező módon térítjük vissza. Miután a termék visszaküldési igényedet emailen jelezted felénk, mi a lehető legrövidebb időn belül, de legfeljebb a visszaküldésre vonatkozó igény megérkezésétől számított 72 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot, és külön tájékoztatást adunk a visszaküldés részleteiről. A 72 órás határidő hétvége és ünnepnap(ok) esetén meghosszabbodik a hétvége és ünnepnap(ok) időtartamával. A visszaszállításról mi gondoskodunk, de a termék visszaküldésének közvetlen költsége téged terhel, amit az általunk elküldött díjbekérő alapján átutalással tudsz rendezni a visszaszállítási folyamat előtt.
Milyen állapotban küldhetem vissza a bútort, ha elállok a vásárlástól?
A bútort csak az eredeti csomagolásában tudod visszaküldeni. A visszacsomagolás olyan állapotú kell legyen, ami alkalmas a raklapon történő visszaszállításra, valamint az újbóli értékesítésre. A termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért azonban neked kell felelned. (például nem küldhetsz vissza olyan bútort, amit használtak, vagy például, ami átvétel után sérült meg …) Miután a termék visszaérkezett hozzánk, kivizsgáljuk, hogy a termék állapota megfelel-e a fenti feltételeknek és értesítünk a folyamat eredményéről. Amennyiben nem felel meg a fentiek szerint meghatározott feltételeknek, felvesszük veled a kapcsolatot és minden esetben egyedileg határozzuk meg a folyamat lezárását.
Hogyan tudom visszaküldeni a termékeket, ha elállok a vásárlástól?
Amikor beérkezik hozzánk egy elállási nyilatkozat, azonnal felvesszük a kapcsolatot a szállítóinkkal, akik a kiszállítással azonos folyamat szerint felveszik a terméket. A visszaszállításról tehát mi gondoskodunk, de annak díja téged terhel, amit az általunk elküldött díjbekérő alapján átutalással tudsz rendezni a visszaszállítási folyamat előtt. A visszaszállítás szervezése csak a díjbekérőn szereplő összeg beérkezése után indul el.
Hogyan történik meg hibás teljesítés esetén a termék visszaszállítása?
Amennyiben hibás teljesítés miatt azonnal, még a szállítás átvételekor megtörténik a jegyzőkönyv felvétele és visszautasítod az átvételt (mert pl. sérült a doboz), a szállítás meghiúsul és azonnal visszaindul raktárunkba. Amennyiben a hibás teljesítés az átvétel után derül ki, azt az általad elküldött képek és információk alapján kivizsgáljuk. Amennyiben a hibás teljesítés ténye beigazolódik, azonnal felvesszük a kapcsolatot a szállítóinkkal, akik a kiszállítással azonos folyamat szerint felveszik a termékeket. A visszaszállításról tehát mi gondoskodunk térítésmentesen.
Mennyire nehéz összeszerelni a bútorokat?
Sok kerti bútorunk nem is igényel összeszerelést, amelyik igen (elsősorban az asztalok), annak a szerelési útmutatóját letöltheted weboldalunkról vagy megtalálod szállításkor a dobozban. Alapvetően könnyen lehet szerelni a bútorokat, de a súlyuk miatt sok esetben szükség lehet két emberre is.
Kérhetem-e a bútorok összeszerelését?
Sajnos a bútorok összeszerelésében mi nem tudunk segíteni, ahogyan a legtöbb online áruház sem. Annak érdekében, hogy mégis a lehető legtöbbet segítsünk, weboldalunkról az adott terméknél letöltheted a szerelési útmutatót. Van viszont egy jó hírünk: termékeink nagy része egyáltalán nem, vagy csak nagyon kis mértékben igényel szerelést.
Hogyan működik a garancia érvényesítése?
A megrendelt termék átvételekor a Vásárló felelőssége ellenőrizni a termék minőségét, csak a kifogástalan minőségű terméket vagy köteles átvenni. Ha a terméken sérülés észlelhető feltétlenül szükséges a kiszállítóval felvenned a rongálódásról a jegyzőkönyvet, vagy visszautasíthatod az áru átvételét. Nem rendeltetésszerű használat esetén a termékekre a garancia nem érvényesíthető. Esetlegesen felmerülő nem egyértelmű probléma esetén, minden esetben a gyártóval egyeztetve vizsgáljuk ki a fennálló hibát, így az esetenként több időt vehet igénybe. A garancia kezelése Magyarországon, a Tectona Hungary Kft. által történik.
A 2 éves garancia vonatkozik minden termékre?
Annyira biztosak vagyunk termékeink minőségében, hogy minden termékünkre minimálisan 2 év garanciát nyújtunk a vásárlás napjától számítva, de nem ritka a 3, 4 éves garancia sem. Csak megbízható, a piacon már több évtizede bizonyított beszállítókkal dolgozunk a Tonalli esetében is, így a reklamációink száma csupán ezrelékekben kifejezhető majd. Az egyes termékek garanciális feltételei és időtartama megtalálható a megrendeléshez csatolt dokumentumban és honlapunkon. A garanciaidő a termék gyártójától, valamint a felhasználástól is függ. HORECA szektorban történő felhasználás esetén minden termékre egy év garanciát vállalunk.
Hogyan kell kezelnem/ápolnom a bútort?
Weboldalunkon a terméklapon, a Paraméterek / Anyaghasználat leírásnál minden anyagról részletesen tájékoztatunk, annak minőségét és tisztíthatóságát illetően is. További részletes tájékoztatást az anyagokról Blog menüpontunkban is kaphatsz, az anyagok kategóriát kiválasztva.